3. VS ZEMĚ II 2025
Ministerstvo zemědělství vyhlásilo 3. veřejnou soutěž programu ZEMĚ II.
Soutěž je vypsána pro podprogramy:
- Podprogram I – Podpora inovativního zemědělství a lesnictví prostřednictvím pokročilých postupů a technologií
- Podprogram II – Podpora státní politiky v agrárním sektoru
- Zahájení příjmu žádostí: 17. 4. 2025
- Termín podání návrhu projektu v SISTA: 4. 6. 2025 do 16:29:59
- Zveřejnění výsledků soutěže: do 19. 12. 2025
- Zahájení řešení projektu: leden–březen 2025
- Délka trvání projektu: PP1 max 60 měsíců, PP2 max 48 měsíců
- Ukončení řešení projektu: PP1 nejpozději 31.12.2030, PP2 nejpozději 31.12.2029
Prosíme všechny žadatele, aby dali svůj záměr zúčastnit se soutěže co nejdříve vědět.
- Interní termín pro kontrolu rozpočtu (vložený v aplikaci SISTA): 21.5.2025.
- Po kontrole a odsouhlasení rozpočtu je potřeba vložit draft návrhu do dokumentů v ISEPu a zahájit elektronické schvalování průvodky a to nejpozději 28.5.2025.
- Při plánování osobních nákladů se řiďte Metodickým listem k plánování osobních nákladů.
- Do 14.5.2025 zašlete personalistce Ing. Evě Žufanové seznam osob řešitelského týmu, které plánujete v návrhu projektu. Bude Vám zasláno rozmezí mezd, které můžete pro jednotlivé zaměstnance plánovat.
- Aby nedocházelo ke zbytečnému prodlení při udělení přístupu do SISTA výzkumníkům a administrátorům (zejména u návrhů, kde MU vystupuje jako partner), je třeba co nejdříve založit návrh projektu v ISEP s uvedením čísla, které určila SISTA.
Uchazeči mohou být pouze výzkumné organizace, podniky (právnické i fyzické osoby) a organizační složky státu (nebo organizační jednotka ministerstva a jimi zřízené příspěvkové organizace zabývající se VaV). Hlavním uchazečem může být jen výzkumná organizace. V PP1 je povinným partnerem podnik.
Jsou plánovány 2 semináře: fyzicky 29. 4. nebo online 14. 5. 2025, vždy od 10:00. Registrační formulář je dostupný zde.
Konzultace výsledků s CTT (Hana Půstová): do 21. 5. 2025
Konzultace právních otázek (Radim Kunc): do 21. 5. 2025
Podklady RMU zde.
Více informací (podrobnější informace a pokyny, interní termíny) naleznete na webových stránkách poskytovatele.
Kontakt:
- Ing. Kateřina Páleníková Fialová – ekonomika, věcná kontrola, odeslání
- Ing. Eva Žufanová – osobní náklady